Blogglistenhits

lørdag 9. februar 2013

GOD MORSDAG!


Gratulerer med morsdag og fastelaven i dag! Jeg falt for det søte bildet av nybakte hvetehjerter servert på et rødt fat! (tror det er et Mateusfat) Det var et morsomt blikkfang! Bildet kommer fra melk.no og der har de i dag lagt ut fristende oppskrifter på hvetebakst til morsdag og fastelaven som er i DAG! Hva med fastelavensboller med mandelfyll, eller kefirhorn med marsipan eller Daimboller eller kardemommeboller eller fruktboller? Alle oppskriftene ligger ute på nett med fristende bilder:-) Minstejenta er veldig glad i Brownies, så det var planen i dag, men kanskje hun får lyst på noe av disse himmelske hvetekakene? Det har i alle fall jeg! Duften av fersk gjærbakst er nydelig synes jeg! God søndag!

klem

4 kommentarer:

  1. Herlig bilde! Disse så gode ut. Jeg må visst gå i kjøkkenet og få bakt noe i stedet for å male kommode og trekke om en uregjerlig rokkokkostol.

    Ønsker deg en fin morsdag.

    Klemmer fra Hjørdis

    SvarSlett
  2. Det dufter deilig helt til meg!
    Gratulere med morsdagen, Siv.

    Du legger ut deilig bakverk, jeg har lagt ut om blomster i dag på min blogg. Vakre blomsterbilder fra Egypt,ledsaget av litt symbolikk om blomster og farger.

    Jeg kom over en blogg i dag som jeg aldri har vært på før, en om interiør. Men denne er helt ekstraordinær! Du må bare klikke deg inn:
    the essence of the good life.
    Nyt dagen! Klem fra Tove

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online