Blogglistenhits

fredag 22. februar 2013

FIN FREDAG


Det er fredag og deilig med helg! Disse vakre og vel duftende kremhvite rosene kommer fra Mestergrønn:-) til kun kr 50,-!  Er jeg heldig overlever de og får en plass i hagen til våren:-) De supersøte nostalgiske kremhvite rosene fikk plass i en søt gammel brun kurv fra min mor. Litt friske blomster og vips en ny energi i rommet! Enkelt og vakkert! Minstejenta har blitt forkjølet etter lange aketurer, skiturer og skøyteturer denne uken, så nå blir det rolig fredagskveld med varm kopp kakao og fyr på peisen! Fin fredag!

klem

3 kommentarer:

  1. Kos deg og ha en super helg:-) klemmer

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for koselig hilsen! God helg til deg og dine:-) klemmer

      Slett
  2. I disse dager tror jeg kunne hatt brukt hele lønnen min på friske blomster. Jeg er skikkelig i vår og sommermodus og kjenner at jeg blir irritert hvis gradestokken viser mindre enn minus 1. hi-hi. Jeg er for første gang lei vinter og vil bare ha varme og sol. ( tror det er første skritt på vei til å bli syden pensjonist ha ha) Kos dere i helgen og jeg håper at datteren din blir fort frisk. Klem:)

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online