Blogglistenhits

søndag 24. februar 2013

Borddekking


Jeg falt pladask for disse fargerike glassene! Tenk å dekke et bord med slike fargerike glass! Hver gjest kunne få sitt eget glass i sin farge. Med slike flotte glass trenger man jo nesten ikke mer dekor på bordet! Jeg ville valgt hvite lys og hvite blomster eller grønne blader eller kvister som blikkfang på bordet. Disse vakre glassene fant jeg hos Impressionen og selges for Euro 39,- for 6 glass. Kanskje jeg er heldig og kan finne gamle vinglass på neste bruktmarked? Fargerike glass er også flotte som telysestaker eller fylle de med  sjokoladebiter. Jeg ble i alle fall i godt humør av disse glassene og håper de gav deg inspirasjon også:-)


klem

3 kommentarer:

  1. Så fine. Kunne også tenkt meg til å pynte bord med slike fine. Hadde gjort det hele litt ekstra gøy:)

    SvarSlett
  2. For noen flotte glass! Blir jo i godt humør av å se på de!:-)

    Kunne gjerne tenkt meg å dekke et herlig vårbord med disse!:-)

    Ønsker deg ei fin uke!:-)

    SvarSlett
  3. Det er kjempegøy å dekke bord, og disse ville satt prikken over i'en! Hilsen Tove

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online