Blogglistenhits

torsdag 21. februar 2013

BILDE


Jeg er svak for de fine bildene med vakker tekst og har tenkt at dette kan jeg kanskje lage selv en dag....eller bestille fra den kjente svenske designeren Therese Sennerholt. Les mer om hennes store utvalg av morsomme tekster og ord som du kan bestille her. Vil du lese mer om ulike fimaer som lager posters klikk deg inn til den store oversikten her. Eller gjør som meg og bestill deg disse kjøkkenhåndklærne fra HM Home til kun kr 39,- !  Les mer om de supersøte kjøkkenhåndklærne her.  Fortsatt fin vinterferie!

klem

3 kommentarer:

  1. Hm har faktisk mye fint :)

    Ha en flott kveld, klem :)

    SvarSlett
  2. Kule... Siden jeg er gniten. Så lager jeg selv... Ler... Klems Diana gnitalus :)

    SvarSlett
  3. Så fine! Ha en fin helg!
    klem Hege x

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online