Blogglistenhits

søndag 27. januar 2013

OHOHOH jeg elsker deg.....


Endelig slipper kulda taket her på Romerike og jeg lengter etter mildere vær! Tenk snart er det februar og lysere dager og mer sol skal bli nydelig! Jeg falt pladask for dette vakre bildet fra Lexington. Dette er en perfekt start på dagen for meg! Ny presset appelsinjuice og bær. Jeg likte både sengesettet bak jenta og serveringsbrettet og det søte serviset i hvitt med blå stripe. En duftende rose gir også ekstra god energi! I går kveld koste vi oss med Hver gang vi møtes og hørte for første gang den nydelige sangen som Ole Paus sang til Kurt fra Kurts nye plate -Kurts nye sang Du sa oh oh oh oh oh oh oh oh  jeg elsker deg....så nydelig sang! Min favorittsang akkurat nå! Hør på den og kom i godt humør! Fin søndag til deg som er innom!

klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

 

blogger templates | Make Money Online