Blogglistenhits

onsdag 23. januar 2013

Blikkfang


Jeg er glad i gjenbruk og her ser du den søte blomsten hvit ildtopp i en hvit gammel suppeterrin! Enkelt og rimelig og superfint synes jeg! Den gamle suppeterrinen kan brukes til så mangt! Jeg fyller min med blomster, epler, mandariner og er også vakker med lokk som blikkfang! Det sorte speilet kommer fra Ikea og jeg tror det finnes fortsatt. Kanskje du finner en på finn.no eller i din nærmeste bruktbutikk eller Fretex eller neste loppemarked?  Hvitt og grønt er vakre farger sammen og gir god energi! Tenk i dag er det minus 22 her på Romerike og strålende sol! I følge Yr  er det slutt på kulda i morgen og så skal det her på Romerike bli pluss 2 grader neste uke! 

klem

1 kommentar:

  1. Så flott terrinen var :) har ikke funnet noen enda jeg, men samlingen av sausnebb vokser.. ;) stilig bildevinkel :)

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online