Blogglistenhits

onsdag 9. januar 2013

Blikkfang


Endelig slipper tåka taket her på Romerike og nå kan jeg skimte Øyern i det fjerne:-) Jeg falt pladask for dette superkoselige bildet! Her ser du de nyeste bakeformene i silikon fra Ikea! De har alt fra muffins til flere størrelser i bakeformer som du kan bygge på hverandre og lage din egen superkake:-) Jeg må helt klart ta meg en tur og titte på disse nye formene:-) Les mer om de flotte bakeformene her.


Bildet over er faktisk fra Ikea. Men oppskriften til en like god kake fant jeg hos den svenske superbakeren og bloggeren Leila og la deg friste av oppskrifter på hennes gode formkake og smarte ting til kjøkkenet!

klem Siv

5 kommentarer:

  1. De har mycket fint på Ikea som man vill ha.
    Ha en bra dag.
    Kram Jennie

    SvarSlett
  2. Kjempelekkert, Siv!
    Du er veldig flink til å finne frem til artige, lekre, delikate og morsomme ting!
    Klem fra Tove

    SvarSlett
  3. så koselig!!! :)
    jeg elsker ikea :) de har jo masse kult da! :) ikke bare i den rene stilen, har jo fått inn mer og mer "lune" ting som jeg kaller det :) hhahahaa... :)

    Fin blogg som jeg gjerne følger videre :)
    Masse flott inspirasjon!

    Klems fra Diana.

    SvarSlett
  4. Liker godt stilen din og legger meg til som følger :)
    Klem Kristin

    SvarSlett
  5. Godt nyttår til deg og! Og takk for alltid inspirerende innlegg!
    Ha fine vinterdager! :)

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online