Blogglistenhits

torsdag 31. januar 2013

BADEROM


Jeg falt pladask for dette lyse og flotte baderommet! Tenk å ha så stort vindu på badet! Synes jeg kjenner duften av sommer helt hit:-) Mitt bad er lite og pent og litt vanskelig å fotografere, så jeg for heller dele dette bildet til inspirasjon med dere:-) Min drøm er et stort og luftig bad med plass til badekar og stort gammelt skap med plass til håndklær og badesaker. Dette bildet ser kanskje de fleste hvor kommer fra? Se på håndklærne på hylla! Bildet kommer fra vårkatalogen til Lexington som jeg denne uken drømmer meg bort i....De har så mange flotte og lekre bilder hvor jeg finner inspirasjon til å se mine rom med nye øyne! Fargerike håndklær finnes i alle farger hos Ikea til snille summer!

klem

3 kommentarer:

  1. Tusen takk for koselig hilsen inne på bloggen min. Blir så glad hver gang noen legger igjen ett spor etter seg :-) klem fra Åsne (marianneleonora.blogspot.no)

    SvarSlett
  2. Dette gikk rett hjem hos meg!
    Delikat, samtidig morsomt med de sterke fargeklattene!
    Dette bildet kunne jeg tenke meg å legge ut på bloggen min. Er det mulig?
    Hilsen fra Tove

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online