Blogglistenhits

onsdag 3. oktober 2012

Sinkkrakk


Jeg er svak for sink og har sinkkrukker både ute og inne. Jeg bruker sink til alt fra blomster ute og inne samt sinkkrukker er smart for oppbevaring av alt fra doruller til garnnøster. I sommer fikk jeg denne søte krakken i gave. Den er en liten kopi av de kjente Tolex krakkene. Denne lille krakken kommer ikke fra en dyr interiørbutikk, men kommer faktisk fra Plantasjen. Jeg tror de fortsatt fører den og prisen i sommer var rundt tre hundre kroner. En super gave til snill pris.


Min lille sinkkrakk flytter på seg hver uke. Akkurat nå lyser den opp med denne lykten fra Kid og et horn. Ellers har den vært på jenterommet, var et smart møbel i entreen og fungerer veldig godt foran peisen. Den er også fin ute ved inngangsdøren. Hva er ditt favoritt møbel?

klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

 

blogger templates | Make Money Online