Blogglistenhits

torsdag 11. oktober 2012

Sinkfat


Jeg er svak for fat og krukker av sink og bruker det som blikkfang både inne og ute. Jeg synes gjenbruk er morsomt og lar meg inspirere hos mange flotte bloggere til se det man har med nye øyne:-) Her ser du et gammelt sinkfat som er fylt opp med gresskar i ulike farger og en liten lykt som lyser opp. Gresskarene finnes i de fleste matbutikker samt at også hagesenter har tilbud på disse nå. Mine gresskar kommer fra en kurv fylt opp med høy og ulike gresskar til en snill sum hos Plantasjen. Plantasjen har nå godt utvalg av flotte sinkprodukter i forskjellige størrelser. Kurven er alt flyttet inn på jenterommet og har raskt fått nye bruksmuligheter... Høy og gresskar ligger nå pent i sinkfatet sammen men lykten. Sinkfatet passer like godt på terrassen, ved inngangspartiet som inne. Akkurat nå er fatet blikkfang på kjøkkenet:-) Det gamle sinkfatet passer perfekt min landlige stil og brukes flittig hele året, det gir forandring som er helt gratis:-) 

klem 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

 

blogger templates | Make Money Online