Blogglistenhits

onsdag 31. oktober 2012

Lune farger


Vinteren er helt klart kommet til meg. Nå er det skikkelig november vær ute. Det er kaldt og vått,  og en blanding av snø og regn. Minstejenta snufser og da gjelder det å finne frem varme sokker, stilongs og toddy. Jeg falt for dette vakre bildet av lune tekstiler. Det passer jo perfekt nå i november. Bildet kommer fra høstkolleksjonen til Lexington som du kan klikke deg rundt i her. De har på sin nettside en egen journal som gir inspirasjon og forslag til alt fra interiør til mat og en super nettbutikk. Her finner jeg alltid inspirasjon. Jeg likte det vakre patchwork teppet i bruntoner og vakkert til blått. Jeg likte også den vakre gamle hvite kommoden samt det nydelige gull speilet. Gjenbruk er jo min lidenskap, så kanskje jeg er heldig å finner en slik nett og gammel hvit kommode en dag? 

klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

 

blogger templates | Make Money Online