Blogglistenhits

tirsdag 23. oktober 2012

Landlig stil


Høsten er tid for å gjøre det lunt og koselig inne. Jeg falt for dette vakre bildet i skikkelig landlig stil. Jeg likte den rustikke lampeskjermen i vinduskarmen. Den var et morsomt blikkfang i rommet. Jeg likte også godt den sorte gulvlampen bak sofaen samt alle putene i sofaen. Et annet morsomt blikkfang er jo faktisk vedkubbene under sofabordet! Noe å tenke på til julen, enkelt og nesten helt gratis for deg som har ved liggende til peisen. Og har du ikke peis, er det helt klart et flott blikkfang som gir landlig stil. Ved finnes jo i alle hagesenter og er virkelig et dekorativt blikkfang selv for alle som ikke har peis! Alt på bildet får du bestilt via nett hos Ellos. Les mer om deres inspirerende interiørdetaljer her.

klem

2 kommentarer:

  1. Heisann:)
    Så mange flotte detaljer, liker veldig godt detaljen med vedkubbene:)
    Tusen takk for koselig hilsen inne hos meg, og så gøy at du vil følge bloggen min:) Velkommen skal du være!

    Ønsker deg en flott uke:)
    Klem fra Marianne

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online