Blogglistenhits

lørdag 6. oktober 2012

I gyngestolen...


Jeg er super happy for mitt kupp i sommer som var denne gyngestolen og den fikk jeg helt gratis:-) Den er favorittstolen i stua av minstejentas venninner og resten av familien. Jeg har fylt gyngestolen med et lunt saueskinn og teppe fra Ikea. En grå strikket pute i nostalgisk rund stil passer jo fint inn gyngestolen:-) Puten finnes også i dus rosa og putene finner du hos Kid. Eller kanskje du er glad i å strikke eller hekle, så kan du jo la deg inspirere og lage en slik pute i den farge du liker? Lyktene på bordet er fylt opp med kongler og lyser opp nå på høstkveldene. Lyktene fant jeg i sommer hos Bohus til snill sum! I gyngestolen ligger helgens strikketøy, jeg er i gang med å strikke en firkantet pute til sofaen i fargen naturhvitt ull.  Fin lørdag til alle som er innom:-)

klem

4 kommentarer:

  1. Tittar in och önskar dig en fantastisk helg, kram Maria

    SvarSlett
  2. Hei, vi fikk en gyngestol i vinter, men på grunn av plassmangel så måtte vi gi den videre. Noe jeg angrer nå, for vi planlegger hyttekjøp :)
    SÅ her brukes sofaen til strikking, tv titting og lesing.

    Glad lørdag til deg og dine :)

    SvarSlett
  3. For en koselig gyngestol! Håper virkelig jeg får plass til en i vår nye stue :) Elsker roen en gyngestol gir :)
    God lørdag til deg!
    Ingrid

    SvarSlett
  4. Herlig høststemninghjemme hos deg. :-). Inspirerende og koselig blogg, som jeg vil gølge videre.
    Ha en fin søndag!
    Hilsen Irene

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online