Blogglistenhits

tirsdag 11. september 2012

Himmelske plommer



Jeg elsker frukt og bær, og nå modnes plommene i hagen. De smaker helt himmelsk synes jeg, selv om minstejenta synes de smaker litt surt:-) Jeg så at Francisca denne uka har lagt nydelig plommesyltetøy og tilslørte plommepiker:-) Her finner du hennes oppskrift.


Jeg elsker også kaker og her har du oppskrift på deilig plommepai. og her fant jeg oppskrift på sur syltede plommer som er perfekt til høstens viltmiddager:-) og her har du oppskrift på supre plommemuffins hos bloggen Livet i Uskedal:-) Da er det bare å glede seg til helgen og plommedag hos meg:-)

klem

2 kommentarer:

  1. flotte bilder av plommer. de ser fristende ut. Takk for at du deler alle oppskriftene.

    SvarSlett
  2. Så kjekt at du fekk nyte plommemuffinsoppskrifta mi:) Og her var det mykje som er verdt å prøve ut! Skal plukke inn victoriaplommer i morgo og prøve ei av oppskriftene dine og linke tilbake!;) Koslig med kommentar på bloggen min, det set eg pris på:)
    Må du ha ei rektig god plommehelg!

    Gina

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online