Blogglistenhits

fredag 28. september 2012

GULL


Minstejenta og jeg er ivrige samlere av alt fra kongler som du ser på bildet til steiner, skjell og kvister når vi er ute og går tur. Her ser du et fat fra Living fylt opp med kongler fra en vakker park i Oslo som ligger midt på St. Hanshaugen. Det var min lekeplass i min barndom. Her gikk vi tur en dag og fant alle disse vakre og store konglene. Horn kommer fra min familien og lysestakene er kupp fra lokale loppemarked:-)  Gull er jo høstens blikkfang både i interiør og klær, så nå lyser det i gull og kongler i stua:-) Gull gir varm energi og passer jo perfekt til høsten synes jeg. God fredagskveld! 

klem

1 kommentar:

  1. Det er så fint å pynte med ting man finner i naturen! Så koselig stemning i stua di:)
    Gog helg!

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online