Blogglistenhits

lørdag 28. juli 2012

Temptation


I går kveld var det lyst lenge og nydelig sommervær her på Romerike. Da koste jeg meg på terrassen med min rosa LOVE tekopp fra  Bastion. En vakker dus rosa fra hagen ble et nydelig blikkfang i en rosa glassvase fra Ikea. Den søte sinkkrukka Garden Living fra Plantasjen er fylt opp med en rosa pelargonia. Det ble skikkelig romantisk stemning på terrassen i går kveld:-) Jeg drakk en nydelig sommerte som heter Temptation Summer Fruits fra Lipton. Pyramide teposen gjør at teen for ekstra plass og gir nydelig smak og duft av sommer. Teen er laget av bringebær, jordbær og nype. En sommerte fylt av gode antioksidanter:-) Les mer om infusion-herbal temptation teen her. Hva er din sommerte?


klem

3 kommentarer:

  1. Herlig bilde :) En ekte fristelse! Teen hørtes veldig god ut :) Selv elsker jeg blåbære-teen fra kremmerhuset :)

    Ha en fin lørdag!
    Klem

    SvarSlett
  2. Det er fristende å kommentere det meste av det du skriver om Siv. Alt er hyggelig og vakkert.
    Hvordan klarer du å skrive et innlegg hver dag? Det klarer ikke jeg!
    Bildene dine er også nydelige!
    Men i dag har jeg lagt inn noe spennende om fargestoffer. Hilsen fra Tove

    SvarSlett
  3. Fantastisk vakkert bilde!
    En skikkelig stemningsrapport ;-)

    Ha en fin søndag!
    Klem

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online