Blogglistenhits

tirsdag 3. juli 2012

S for Siv


Jeg falt som så mange andre også helt for de tidløse hvite krusene fra Arne Jacobsen. I dag har jeg fylt mitt krus opp med roser fra hagen som dufter helt himmelsk. Så nå er det litt romantisk stemning på kjøkkenet:-) De flotte krusene er jo supre gaver og passer like godt til ham som til henne, liten som stor. Jeg bruker mitt krus til alt fra blomstervase til penneholder til krus for nøtter og mørk sjokolade....De lekre hvite krusene med bokstaver for du kjøpt på  nett hos blant annet Zanz som har butikk i Lillestrøm.


klem

3 kommentarer:

  1. Herlig kopp og nyyyydelig rose. De dufter jo himmelsk godt.
    Ha en fin kveld!
    -Tonje Merethe

    ps. bli gjerne med på min give away ;)

    SvarSlett
  2. Så fine de var:) og det passer for perfekt med en S til deg. Slipper du at noen tar koppen din;)

    Flott med blomster i også:)

    Klem Lise

    SvarSlett
  3. Greit å ha en fin kopp med sin egen bokstav på. Det var nydelige nyperoser du hadde satt i.
    Trude :)

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online