Blogglistenhits

tirsdag 24. juli 2012

Nostalgiske gardiner


Gardiner er vakre blikkfang i et rom og disse hvite gardinene med små dekorative volanger helt øverst hadde helt sikkert passet perfekt hos meg, både på soverommet og i stua. Gardinene fant jeg hos Ellos som har et stort utvalg av nostalgiske gardiner med ulike motiv. Denne supersøte gardinene fant jeg her.  De vakre brune apotekerglassene, lykten, putene og det sorte nattbordet, alt finner du i nettbutikken til Ellos.


Disse lange hvite gardinene med nostalgisk motiv i sort med knytebånd hadde også passet inn hos meg. De finnes også med andre motiv med en vakker krans som du kan se her eller engler som du kan se her. Den vakre hvite gardinen du ser på bildet finnes i lengde 220 og 250 og koster kun kr 298,- for 2 stk, dvs til et vindu:-) Jeg likte også den hvite stolen på bildet med de dreide bena samt hatteesken og det søte blomsterbordet. Takknemlig for tips til nettbutikker som selger gardiner.


klem

2 kommentarer:

  1. Søte gardiner til en bra pris! Likte begge.
    Klem T

    SvarSlett
  2. Du finner mange søte ting, Siv. Dissse gardinene er lekre! Hilsen Tove

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online