Blogglistenhits

mandag 23. juli 2012

Kupp lykt:-)

Noen ganger har man hellet med seg og gjør skikkelige kupp! Denne uka er det stort sommersalg hos Kid og de har halv pris på alle lykter og kurver! Jiippii....og jeg har lenge ønsket meg denne maritime lykten. Endelig nå kan jeg lyse opp sommerkveldene med en vakker lykt til supersnill sum! Kid har mange andre vakre lykter og smarte kurver, kanskje du finner du liker du også? Ellers har jeg dekket sommerbordet med en stripete løper i blå og hvit fra HM Home og serviettring samt hampknute fra Skeidar, også fra deres sommerdager:-) Alt til snille sommerpriser:-)


klem

2 kommentarer:

  1. Fin lykt:) Ønsker deg fortsatt fin sommer:)

    SvarSlett
  2. Vært på KID salg selv i dag jeg. Flotte ute-duker til halv pris - og blå og hvit i tillegg da!!!

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online