Blogglistenhits

lørdag 7. juli 2012

Grønn vannkanne

Det er ferietid og på hytta er det i dag lett overskyet og det dusk regner. Jeg rydder litt her og der, og kom over denne søte grønne og gamle vannkannen etter min bestemor og en grønn liten ljå. Så, nå er det bare å hive seg rundt og rydde rundt hytta og med ljå i forskjellige størrelser:-) Den gamle stigen min far lagde i sin tid henger så vidt sammen:.-) Jeg synes den er et sjarmerende blikkfang langs hytteveggen. Det gjelder å finne de små ting i livet som gir glede! Jeg trives med å fornye små og store rom enten det er hjemme eller på hytta. Andre trives på en solfylt strand og jeg søker også gjerne mot hav og vann, men da ofte for å være i bevegelse! Jeg er en urolig sjel, og derfor trives jeg best når jeg er i aktivitet:-) Ønsker deg som er innom en solfylt sommer:-)



klem

3 kommentarer:

  1. Koselig bilde dette!
    Merker at jeg ikke kan ligge strak ut uten gjøre noe lenger.....og skal jeg det, må jeg lese hvertfall :)
    Kos deg og nyt sommerdagene Siv :)

    SvarSlett
  2. Hei siv!
    Så hyggelig kanne og ljå og stige, ja, det ble så fint sammen mot den slitte veggen! Jeg har sånn sansen for den støvgrønne fargen, og det har blitt et innslag av grønt over alt (nesten)! Ja, jeg passer nok også bedre å være i aktivitet enn å ligge på stranden! Så været nå er i grunne ikke så verst, selv om regnet godt kunne gi seg! Ønsker deg en fin søndag!

    Klem Cathrine :-)

    SvarSlett
  3. Så koselig med gjenstander det er knyttet hyggelige minner til, vakkert bilde også.
    Klem T

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online