Blogglistenhits

fredag 27. juli 2012

Detaljer


Nå holdt virkelig YR:NO sine ord, nå fosser regnet ned her på Romerike!  Da er det koselig å gjøre små forandringer inne. Jeg har ryddet litt på skrivebordet. Skrivebordet er en viktig del av allrommet som også består av stue og spisestue. Orden er ikke alltid lett å få til når flere bruker skrivebordet. Minstejenta har alltid med seg sine leker og ting når hun sitter her. Her ser du en liten del av skrivebordet som akkurat nå ser ryddig ut:-) En gammel hvit blomsterkrukke fungerer som vakker detalj og er nå smart oppbevaring av pensler. Tekoppen min står klar til bruk, samt dagens dato er lett å se:-) Et gammelt bilde har jeg gjort om til oppslagstavle. Gjenbruk er morsomt og jeg liker å bruke ting på flere måter, slik som den gamle hvite blomsterkrukka og gamle bildet.  Ønsker alle som er innom en super fredag:-)

klem

3 kommentarer:

  1. Så flott bilde, Siv :)
    herlig kontorplass du
    har med skjønne detaljer
    Ha en fin, fin fredag og
    helg som kommer... :)
    - klem fra Mette

    SvarSlett
  2. Hei Siv.
    Jeg har linket til bloggen din i dag fordi jeg ble tipset om kid`s 50% på lykter her hos deg.Jeg er følger av bloggen din så jeg så innlegget på leselisten min. Håper det er greit at jeg linket og takk for et supert tips.
    Ha en flott dag. ;)
    Hilsen Eline.

    SvarSlett
  3. Hei. Så hyggelig med hilsen inne hos meg. Her var mye inspirasjon å hente og det er alltid kjærkomment. Her er det sol og nå skal det ut og nytes. Etter 2 uker på ferie er det litt å ta tak i ute i hagen også. Ha en fin fredag.
    Klem Britt Eva

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online