Blogglistenhits

tirsdag 3. juli 2012

Bord m/skuff


Her ser du bilde av et vakkert gammelt oljet bord med 2 klaffer og skuff som selges for kr 1400,-! Dette er en morsom historie. Jeg var i ettermiddag på finn.no og fant et fint skatoll med stol.(bilde kommer snart) og da jeg kom frem for å hente møblene, sa eierne at de gjerne ville selge dette bordet! Jeg tilbød meg som takk for at jeg var så heldig å få et fint skatoll med stol, at jeg gjerne ville hjelpe de med å finne nye eiere til dette vakre bordet! Kanskje dette bordet med skuff som du er på jakt etter? Eieren av bordet når du på mobil: 90046203, adresse er Drøbak.


klem

2 kommentarer:

  1. Åh det var ett jättefint bord!

    Vad härligt med Smögen, vi ska nog segla i de trakterna snart...

    kram Caroline

    SvarSlett
  2. Åh, knall fint bord :) blir spennede å se det du fant på finn :) Ha en fortsatt fin kveld! Klemmer til deg :)

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online