Blogglistenhits

tirsdag 5. juni 2012

Serveringsbrett


I helgen var det periodevis solskinn og da fylte jeg opp et stort trebrett med lykt, blomster, grissini, olivenkjeks og en mugge med frisk hyllebærsaft. Det var perfekt snacks for alle på terrassen på ettermiddagen. Hyllebær saft kjøper jeg når jeg er innom Ikea. Den smaker himmelsk og er også godt med skiver av lime oppi som gir drikken en ekstra smak. Grissini kan man jo selvfølgelig lage selv som smaker bedre enn den du kjøper. Men jeg liker veldig godt de med sesamfrø så de fikk jeg tak i hos Meny. Ellers finnes det også små runde olivenkjeks og de avlange flate rosmarinkjeksene som også gode snacks i sommervarmen. Hva er din sommerdrikk på terrassen?


klem

2 kommentarer:

  1. Det er om å gjøre å nyte de solskinnsdagene man får.

    Klem

    SvarSlett
  2. Så delikat og fint! Tenk så deilig det er å få servering fra et så flott serveringsfat!
    I dag smakte jeg på Rose Pink fra Effervè. Tror det kan bli en favoritt :-)

    Ha en fortsatt fin dag!

    Klemmer fra Mariann

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online