Blogglistenhits

fredag 15. juni 2012

Hvitmalt benk


Jeg har trosset det usikre været denne uken og har vasket og malt enn gammel benk. Den fikk plass ved det lille epletreet. Benken har fått besøk av en rosa og hvit pute fra HM Home og en stripete sommerpute fra Ikea. Sinkkrukken er fylt op med eføy og duftene vakre rosa roser!  Jeg har ingen parkplen, her hos meg er det uante ugresstyper. Plen er helt klart ikke min sterke side:-) Nå venter jeg på mer sol og sommer! Her på Romerike er det jammen meg kjølig for tiden! Ser frem til varme dager og uteliv! Ønsker alle som er innom en super helg!


klem

4 kommentarer:

  1. Så vakker benk! Og putene passa perfekt! Tusen takk for bidraget ditt i utfordringa mi, men eg finn ikkje innlegget som passar med bildet? Kanskje du kan leggje inn adressa i ein kommentar?

    Ha ei fiiin helg!

    Klem,
    e :)

    SvarSlett
  2. Eg meinte linken til ditt innlegg? Viss du kan kopiere den som høyrer med innlegget ditt? Har leita meg nedover her, men ser ikkje noko som liknar på bildet du har lagt igjen inne hos meg? Sei frå viss eg skal hjelpe!

    e :)

    SvarSlett
  3. Utrolig koselig det ble...
    Ønsker deg en kjempe fin helg
    klem

    SvarSlett
  4. Koselig bilde!
    Ha en flott helg!
    Klem fra Tonje Merethe

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online