Blogglistenhits

tirsdag 12. juni 2012

Baderom


Farger er en viktig del av hverdagen synes jeg og merker at jeg bli påvirket av fargenes energier. Farger er viktige detaljer i alle rom. Jeg falt for dette fine bildet av et baderom med fargerike håndklær i pink fra HM Home. De finnes i 13 ulike farger fra helt hvitt til rosa og turkis og til helt mørkt som sort og brunt. Håndkle er det nå tilbud på til kun kr 24,- og tilbud på badematte i samme farge til kun kr 49,-! Les mer om de flotte utvalget av fargerike håndklær her.


klem

2 kommentarer:

  1. Så fin blogg som virkelig treffer meg med masse inspirasjon ! :)
    Jeg skal helt klart legge den til i favoritte :)

    SvarSlett
  2. Flott med litt fargerike håndklær!
    Fine farger gjør meg glad!
    Ønsker deg fine fargerike sommerdager!
    Klem :)

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online