Blogglistenhits

onsdag 30. mai 2012

Lyseblå


Jeg er svak for alle toner i fargen blå og falt pladask for dette sommerlige rommet. Jeg likte både den morsomme sofaen i lyseblått og hvitt samt det duse gulvteppet. Detaljer som kubbelys i fargen lyseblå på bordet inntil veggen ble et vakkert blikkfang. En hvit kurv satt på hodet, ble også en morsom løsning for bord! Det er inspirerende å se designere bruke gjenbruk i sine nyhets lanseringer av tekstiler og møbler. Gjenbruk er morsomt! Kombinasjon av ulike møbler og forskjellige typer tekstiler og mønster ble en personlig og frisk stilmix jeg likte godt. Bildet kommer fra den nye katalogen til DesignersGuild. En super nettside med fullt av vakre og inspirerende bilder å drømme seg bort i. 


klem

7 kommentarer:

  1. serlekkert ut det der,ja det er bra de tenker flerbruk på møbler.Skal titte inn på siden..
    ha en fin fin dag
    klem

    SvarSlett
  2. lekkert... Blåe nyanser er veldig lekkert
    Ha en knall fin torsdag
    klem

    SvarSlett
  3. Blått er absolutt min favoritt!!! lekkert!

    SvarSlett
  4. Blått er min favoritt også. Har akkurat lagt inn et "blått innlegg" - to sjeler og en tanke!

    SvarSlett
  5. Blått har vært min favorittfarge hele livet, så dette rommet likte jeg veeeeldig godt!!!!
    God helg :)
    Ingrid

    SvarSlett
  6. Blått er kjempe lekkert og så fint om sommeren! Flott bilde du viser der!! Fargen på gulvet heter skodde og er lys grå :)
    God helg til deg!
    klemmer

    SvarSlett
  7. Hei. Dette ser kjempe fint ut.God helg:-)Bente

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online