Blogglistenhits

søndag 20. mai 2012

Benk i hagen


Jeg synes benk i hagen lager vakre blikkfang enten benken er nostalgisk hvit, rustikk grå eller hvit eller sort smijern. Her ser du en gammel trebenk som er et koselig blikkfang foran tulipanene. Til høsten skal jeg huske å plante flere tulipaner og andre vårløker, de skaper nydelig stemning nå om våren! Samt da har jeg jo gratis blomster til å ta med inn:-) En gammel stol eller en gammel krakk eller et par gamle trekasser med blomster på er også et koselig blikkfang i hagen eller ved inngangsdøren. I dag er det overskyet på Romerike og sola kommer og går, men til uka er det jo spådd skikkelig sommer:-) God søndag til deg som er innom i dag!


klem

1 kommentar:

  1. Koselig liten benk :o)

    Her hvor jeg bor nå har jeg ingen uteplass - men på hjemstedet til mannen har vi masse .. skjønt ingen benk. Har ønsket meg det lenge. Skulle tro det var ganske lett å lage en variant av den du har .. :o) Også tåler den vel mye mer enn de spinkle fra butikkene .. eller??

    Håper dere har fått finvær og at dagene nytes.

    Klemmer!

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online