Blogglistenhits

tirsdag 6. mars 2012

Ny dekkstol?

Er du på jakt etter ny dekkstol til terrassen, kanskje modellen Sunderö er noe for deg? Jeg falt pladask for den elegante formen og fargen. De selges alene og med fotskammel. Serien har også benk, bord og stoler. Les mer her. Snart starter sommersesongen hos Ikea - det gleder jeg meg til. De har hvert år spennende nyheter og inspirasjoner til utelivet! Værmelding melder om 10 cm nysnø i morgen, men det håper jeg lander et annet sted enn på Romerike for jeg er klar for vår:-)

klem

3 kommentarer:

  1. Så flotte!!! :D Skal til IKEA snart gleder meg som bare det :) Og handlelista blir bare lengre..

    SvarSlett
  2. Hei.
    Takk for tips :-)
    Slike lekre dekkstoler ønsker jeg også meg.

    SvarSlett
  3. I love very much these chairs! And they are from IKEA??? I haven't found them yet! But thanks anyway for your typ! Hugs, Barbara

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online