Blogglistenhits

lørdag 11. februar 2012

Tea corner

Jeg elsker te og her ser du mitt tea corner. Den hvite søte teboksen i malt tre fra Nille er fylt opp med yndlingsteer fra Yogi te og Pukka. Til høyre ser du en hvit liten kasse fra Kremmerhuset som er fylt opp med et glass med sitroner, honning og et glass fylt opp med ulike teklyper samt salvie te fra Kloster Urter. Bak står serveringsbrett klart for tebesøk:-) Te gjør godt for både kropp og sjel og jeg er ekstra svak for detox teer som renser kroppen og gir ekstra energi! Ellers liker jeg energi te fra Yogi te og hjemmelaget peppermynte te som er nydelig for en stresset kropp. Bruk gjerne friske blader fra en urt fra butikken som f.eks salvie, mynte eller peppermynte i et glass kaldt vann eller varmt vann. Jeg bruker også litt honning som gir en ekstra god smak og styrker immunforsvaret! En pose god te i løsvekt eller en te som passer vertinnens smak er en super vertinnegave!

klem

5 kommentarer:

  1. Veldig fint te-hjørne du har. Ha en flott lørdag

    SvarSlett
  2. Så koselig;) jeg elsker te;) nilleboks? Den var jo kjempe fin;)

    SvarSlett
  3. Jeg har akkurat kjøpt den te-boksen fra Nille jeg også, syntes den var kjempesøt :) Tok i tillegg med vannkokeren, så da ble det koplett. ;P

    Du hadde ett veldig fint te-hjørne :)

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online