Blogglistenhits

fredag 10. februar 2012

Store vaser


Store vaser er vakre blikkfang i et rom. Jeg falt for disse vakre resirkulerte store vasene som finnes i fargene klar, blå og grønn. Jeg fant de vakre resirkulerte vasene hos
Impressionen og de koster Euro 99,95 og er i størrelsen 57x40cm. Jeg likte disse vasene veldig godt, men kanskje jeg skal gå på jakt og se om jeg finner en vinkagge? De finnes jo på nett både med og uten kurv rundt. Det er vel sikkert ikke så vanskelig å fjerne kurven hvis kurven er sliten? Jeg liker gjenbruk og liker å bruke ting på flere måter. Takknemlig for tips til hvor jeg kan finne store gamle vinkagger til en snill sum?

klem

1 kommentar:

  1. Vi har vinkagger med og uten kurv. Men hva er en "snill pris" da du? Hihi, ikke alltid så lett å vite hva folk synes om det.

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online