Blogglistenhits

tirsdag 21. februar 2012

Mitt frokostbord

Endelig - i dag stråler sola fra blå himmel - gjett om det gir super energi! Jeg er svak for blått og har det som tema på dagens frokostbord. Jeg ble inspirert hos den kreative bloggen eddas og hiver meg med på konkurransen om å vise mitt frokostbord hos den flotte bloggen Ekte Interiør. Der kan du vinne nydelig duk eller vimpler eller veske fra Nyblom Kollen. Morsomt å bli med på konkurranser! Kanskje du vil bli med du også og vise frem ditt frokostbord? Mitt frokostbord er dekket med blå dekkebrikke fra Kid, hvitt bestikk fra Nille, kremhvitt servise fra Tilbords - Sophie Conran, serviett med blonder fra Kid, telysglass fra Kremmerhuset, blomsterpotte med blå blomster fra Mestergrønn, glass fra Ikea og frokostskål fra Nordal med blått mønster fra Himmelrommet. Altså en god blanding av nytt og gammelt. Jeg synes det er morsomt å blande serviser og lage et personlig bord. Jeg er mest svak for gammelt porselen som gir et bord spennende blikkfang samt lys og friske blomster!

klem

3 kommentarer:

  1. Hei hei..
    Koselig frokostbord,så hyggelig at du blir med på den utfordringen....
    Sophie Conran er så lekkert:)Har en venninne som samler på det,så til jul fikk hun mørtelen av meg...Skulle gjerne samlet på det jeg med,men har ikke plass:):)
    Ja solen skinner som bare det...må komme meg ut snart nå å nyte våren:):)
    klemklem

    SvarSlett
  2. Hei! Velkommen til utfordringen. :) Kjempefint og stemningsfullt!

    SvarSlett
  3. Vårlig, stilig og kjempekoselig! Kommer gjerne til frokost...

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online