Blogglistenhits

tirsdag 22. november 2011

Julepakker

Jeg ser frem til helgen og starten på advent. Nå er det er tid for å pakke julegaver. Jeg har funnet frem en gammel kurv jeg fant på hytta sist jeg ryddet. Det er en stor kurv som jeg bruker til oppbevaring av tepper og puter. I kveld har jeg juleverksted og pakker julegaver i brunt papir med grov hyssing. Det blir riktig landlig stil over disse julepakkene. Alle pakkene blir nå lagt i denne kurven. Da har jeg god oversikt og det er enkelt å bære kurven ned og legge julegavene rundt juletreet lille juleaften. Nå skal det bli deilig å tenne duftlys med duft av kanel og eple (Ikea), varme opp en ferdig gløgg (Ikea) som er veldig god og finne roen etter en hektisk dag.

klem

2 kommentarer:

  1. Det hørtes koselig ut,tror jeg på finne frem hyssing,papir og saks. Det er jo greit å begynne nå.
    Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  2. Så koselig! Jeg har begynt å kjøpe julegaver, men ikke pakket noen inn ennå. Tror mine blir hvite og røde. Kjøpte med meg så fint papir, sist jeg var på Ikea.
    Kos deg og finn roen!
    Klem : )

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online