Blogglistenhits

søndag 20. november 2011

Julebelysning

Jeg liker den landlige stilen og falt pladask for denne søte julebelysningen. Denne ideen er det enkelt å la seg inspirere av. Du tar en rimelig lysslynge som du pynter med ønsket dekor. Her har de brukt vakre bjeller i gull og til slutt binder du små sløyfer ved siden av hver bjelle. Denne vakre julebelysningen finner du hos min favoritt interiørside Impressionen. Jeg synes dette hadde passet perfekt på julebordet som et vakkert blikkfang eller legge det på et fat som vist på bildet over. Sløyfene får du kjøpt i ønsket lengde hos stoffbutikker og hobbybutikker som Panduro. Til og med Princess har søte julebånd til en snill sum.

klem

8 kommentarer:

  1. Å den der var bare nydelig :)
    Kan jo fint lage en slik selv ja.

    Ha en strålende søndag.

    Klem Birthe

    SvarSlett
  2. Så søte!!

    ha en deilig søndag :)

    Klem Desirée

    SvarSlett
  3. Virkelig smart, og ikke minst effektfullt! Her kan alle få sin personlige vri på pynten, og det liker vi! :)

    SvarSlett
  4. Hei Siv. Skjønner godt at du falt for denne julepynten.

    God søndag!

    SvarSlett
  5. Det var veldig fint :) Enkel, men fin julepynt :)

    SvarSlett
  6. Så utrolig søtt det ble ♥
    Ha en fin søndag!

    Klem Line

    SvarSlett
  7. sieht soooo toll aus..
    hab einen tollen Wochenstart..
    gggggglg Susi

    SvarSlett
  8. Nettsiden Impressionen har veldig mye fint :) Har nå endelig fått bestilt meg en fin kalender (laget av klosser) der, men de sender jo egentlig ikke varer til Norge ut ifra nettsiden deres. Jeg sendte de mail jeg :) Hvordan bestiller du? Veldig mye inspirasjon på bloggen din :)

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online