Blogglistenhits

onsdag 9. november 2011

Hvit jul

Jeg lengter etter hvit jul. Derfor lager jeg nå litt hvit jul inne. Sist uke på min tur til Ikea fant jeg disse supersøte hvite hjertene i fløyel med motiv av snøkrystall. Jeg var først på jakt etter hvite kvister, men tror nå at det er helt ok at naturlige kvister blir stedet disse vakre hvite hjertene vil henge nå. Den hvite lysestaken foran i hvit porselen er også nydelig og har en nostalgisk form. Lysestaken kommer også fra Ikea. Både lysestaken og hjertene er supre julegaver. De vakre hvite hjertene er flotte på julegaver og på festbordet i julehøytiden. Den landlige stilen er også fin når det er få detaljer som her med kvister fra naturen i brunt i kombinasjon med hvitt. Det gamle symaskinbordet fra Singer er et morsomt blikkfang i rommet. Forandring gir god energi:-)

klem

3 kommentarer:

  1. Hej Siv - I have the same hearts in our weekendchalet hanging on the window - see label weekendchalet!
    I love them too - changes give new energy - you are soooooo right! Love, Barbara

    SvarSlett
  2. Hei på deg! Så koselig julepyntet! Er ikke alltid så mye som skal til!:)

    Putene mine er fra Home & Cottage, som så mye annet hjemme hos meg..:)

    Ha en fin dag videre! Klem Nina

    SvarSlett
  3. Å de hjertene var kjempe søte ;)

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online