Blogglistenhits

mandag 10. oktober 2011

Hvit suppebolle

Den gamle hvite suppebollen er vakker synes jeg og jeg liker å bruke den til flere ting. Akkurat nå er den nydelig blikkfang på spisestuebordet. Jeg har fylt suppebollen med tørket rosa hortensia fra hagen og sammen med den nostalgiske lykten med rosa kubbelys har jeg denne uken romantisk energi i rommet:-) Gjenbruk er jo også å bruke ting man har på ulike måter, ikke sant? Det er kanskje det beste ved å blogge, jeg blir utrolig inspirert av alle interiørbloggere som med sine kreative evner lager dekorative og vakre løsninger og deler det på nett. Dere gir meg god energi:-) og er et "pustehull" i hverdagen jeg setter veldig stor pris på:-)

klem

1 kommentar:

  1. Elsker de bollene der,jeg har en stooor,to medium og fire små.Kan brukes til alt..
    nydelig stillben..
    ha en kos dag
    klemklem

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online