Blogglistenhits

tirsdag 4. oktober 2011

Humlekrans på bordet

Jeg er glad i humleplanten som er en vakker slyngplante. Jeg har en liten plante som har vokst seg sakte stor og vokser rundt en bue inn til urtehagen. Humle kan brukes til mye og blir mye brukt i te som kveldste og for å styrke fordøyelsen. Jeg har laget en krans av min humle og lagt den på bordet i hagen. Det ble et morsomt blikkfang. Vil du lese mer om de spennende helsemulighetene til Humle er denne urtesiden super - Rolv. Her kan du lese om de fleste urter og deres virkeområder forklart på en lettfattelig måte. Er takknemlig for tips om hvordan man lager humle te.

klem


3 kommentarer:

  1. Så utrolig smart. Humlen min står bare til pynt men hvorfor ikke bruke den til noe annet nå som den er på hell. Takk for et supert tips Siv.

    En fin høstdag ønskes til deg og dine :)

    SvarSlett
  2. Så fint det ble..du er kreativ ma jeg si..

    Ha en flott dag
    klem fra Lill

    SvarSlett
  3. Jeg har en humleplante selv, så dette var jo et inspirerende innlegg. Kan jo bruke den til både te og pynt inne. Takk for inspirasjonen.

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online