Blogglistenhits

fredag 23. september 2011

Male gammelt kjøkkenbord?

Jeg har et gammelt kjøkkenbord stående i garasjen og lurer på om jeg skal male bordet hvitt og bruke det som skrivebord mens jeg venter på drømmeskrivebordet skal dukke opp på finn? Det er et lite bord med plater du kan trekke ut. Et smart lite bord egentlig. De dreide bena gjør at jeg synes bordet har en sjarmerende landlig stil. Jeg er nå veldig i tvil hvordan jeg skal male bordet. Skal jeg male hele bordet hvitt eller skal jeg ha en farge på bordplaten og en farge på beina? Takknemlig for tips og inspirasjon til å starte malejobb!

klem

7 kommentarer:

  1. Svår fråga...beror på vart du skall ha det. Jag tycker ju att den "nya" ärggröna nyansen är himla snygg, sedan är ju alltid vitt ett säkert kort. Lycka till med ditt beslut. Önskar dig en skön helg, kram Maria

    SvarSlett
  2. Hei hei

    Jeg har alltid pleid å male alt helhvitt, men de siste to bordene jeg har malt har jeg beholdt bordflaten som den er og jeg har blitt storfornøyd med begge :)

    Uansett hvilke farge, hel eller halv - er jeg sikker på at den kommer til å bli fin :)

    En fortsatt god fredag ønskes deg fra meg
    klem klem

    SvarSlett
  3. Du leter etter drømmeskrivebordet du også ja...jeg å;)

    Hadde nok malt hele bordet jeg.

    SvarSlett
  4. Jeg ville malt hele bordet hvitt med en touch av gammelt og brukt... Klem fra ROSEN-sin

    SvarSlett
  5. Hei,Siv.Tror nok jeg hadde malt bordet hvitt.Du kan jo starte med bordbena å se om du lar platen være som den er.Lykke til.Klem

    SvarSlett
  6. Jeg ville ha pusset ned bordplaten og beiset den med driv ved eller hvit kalk beis...beina ville jeg malt helt hvit :) Sett så mange som har gjort det og det er skikkelig lekkert...har 2 bord som jeg har planer om det samme med ;)
    klem Tove

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online