Blogglistenhits

onsdag 21. september 2011

Kampanje hos Ikea

Denne uken er det kampanje på pledd hos Ikea. Jeg var innom i går for å finne en grå saueskinnsfell til stolen du ser på bildet. Jeg kom over det tøffe pleddet i vakre ruter i brunt, hvitt og grått som var satt ned med 30%. Ikea har stort utvalg av fine pledd, så trenger du ekstra pledd hjemme eller på hytta, løp og kjøp - da tilbudet varer ut dagen i dag! Ikea har jo åpent lenge utover kvelden - så kanskje du finner noe du også? Et vakkert pledd er også en flott julegave!

klem

5 kommentarer:

  1. Flott teppe i fine høstfarger!

    Likte stolen din veldig godt, det så ut som en deilig kosekrok..

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  2. Hm litt langt til IKEA, men flott teppe..
    og koseleg stol :-)

    SvarSlett
  3. Koselig med tepper:)

    klem fra Lill

    SvarSlett
  4. Virkelig et flott pledd du har kjøpt deg.

    Jeg skal ha meg en tur på Ikea, men det blir nok ikke i dag. De har virkelig mye fint som ikke koster skjorta.

    Klem

    SvarSlett
  5. Takk for tips. Ble en liten IKEA tur på meg i dag :-) Har faktisk ikke sett dette teppet tidligere og jeg mener selv at jeg kjenner sortimentet til IKEA rimelig godt ;-) Det ble med hjem et par andre ting også, så 30% på teppet monnet ikke så veldig mye....
    Ønsker deg en fortsatt fin uke! Hilsen J - K

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online