Blogglistenhits

onsdag 28. september 2011

Grå trekasser

Jeg har lenge vært på jakt etter nostalgisk og praktiske trekasser, men ikke funnet noen. Men denne uken gjorde jeg et lite kupp og fant denne søte grå trekassen. Den finnes i flere størrelser. Her har jeg fått orden på interiørbladene mine. Den fine gråfargen passer jo egentlig helt ok til kurvstolen og den landlige stilen min.Trekassen finnes hos Europris til kun 99,- Så prisen kan man jo ikke klage på:) Trekassen passer like godt også på kjøkkenet for å holde orden på flasker. Mange av dere bloggere er supre på gjenbruk og finner kasser både her og der. Vel, jeg får la denne duge til en jeg finner en kul trekasse i brunt. Takknemlig for tips til butikker som selger brune trekasser og gjerne gjenbruk!

klem

4 kommentarer:

  1. Kjempefine,og fiiin pris...Du kan jo spørre på blomsterbutikker om de har for salg??
    Ha en fin dag
    eddas

    SvarSlett
  2. Haha,ser nesten ut som min trekasse,fylt med blad og vakre hjem fremst i køen:)
    Kjempetøft,jeg skulle hatt mange flere kasser så det spørs om jeg må på europris:)
    Takk for tips! Toveklem:)

    SvarSlett
  3. Lekker kasse! Europris har fått mye fint etter hvert, og til den prisen er det jo ingenting å lure på :-)

    SvarSlett
  4. Den var flott..så er det så greit at man kan male og styre på også:)

    Blir nok en tur på europris for meg da kansje

    ha en flott helg
    klem fra Lill

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online