Blogglistenhits

fredag 9. september 2011

Antikk nøkkel

Endelig sol på Romerike i dag! Jeg er som mange glad i ting med sjel og falt pladask for denne vakre nøkkelen med antikk look. Ved første øyekast tenkte jeg at dette er kun et dekorativt blikkfang på bordet, men den har faktisk flere funksjoner - dette er utrolig nok en flaskeåpner:-) Jeg fant den i den flotte livsstilsbutikken på nett Impressionen. En spennende nettbutikk med alt fra interiør til klær og møbler. Denne vakre nøkkelen med antikk look hadde passet perfekt både hjemme og på hytta og er ført opp på min ønskeliste! Nøkkelen er også en super vertinnegave eller julegave! Kanskje noe en lokal håndverker kan la seg inspirere av?

klem

1 kommentar:

  1. Kjempeflott
    JEg fant selv en lignende nøkkel på loppis en gang som også var flaskeåpner på:)
    VEldig smart..og veldig flott

    ha en flott helg

    klem fra Lill

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online