Blogglistenhits

tirsdag 23. august 2011

Male gammel vegglampe?

Jeg er svak for gamle lamper som ligner den du ser på bildet. Jeg har en gammel vegglampe liggende som ligner den du ser på bildet i trehvit og jeg lurer veldig på om jeg kanskje skal male den hvit og finne en fin skjerm og montere den slik som her over eller ved siden av en hylle på kjøkkenet på hytta? Den lekre vegglampen på bildet finner du hos Lobelia i fargen creme. En dekorativ og morsom vegglampe jeg kunne tenke meg. Den er liten og smart! Er takknemlig for tips til hvordan jeg kan bruke en trehvit trekkspill vegglampe!

Klem

2 kommentarer:

  1. Å en sådan gammal mysig lampa. Den är ju kanon att ha lite varstans. Bra eftersom den går att dra runt upp och ner.....Önskar dig en härlig dag. Kram Maria

    SvarSlett
  2. Jeg har to tilsvarende lamper liggende, som jeg også har tenkt å forvandle til hvite. Men jeg lurte på om jeg skulle spraye de hvit, så da venter jeg bare på noen dager med fint vær.

    Gleder meg til å se hvordan din lampe blir.

    Ha en fin dag!

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online