Blogglistenhits

lørdag 4. juni 2011

Lyseblå striper

Er svak for striper og her ser du mine nye sommergardiner til kjøkkenet på hytta. Her har jeg planer om små og store fornyelser. Bordet ønskes byttet ut med en benkeplate langs vinduet og sette inn en hvit nostalgisk keramisk oppvaskkum, da kan jeg titte ut av vinduet når jeg vasker opp:-) Den blå lykten er en liten fornyelse til kjøkkenbordet - fra sommerkolleksjonen til Ikea. Ved siden av en gammel sauseskål fylt med syriner fra hagen. Det er nydelig vær i dag - sola skinner fra blå himmel og en frisk bris gjør sommerkvelden behagelig!

Klem

2 kommentarer:

  1. Blå striper er nostalgisk. Jeg er glad i både blå striper og....stjerner, og den dilla har jeg blogget i dag:)

    SvarSlett
  2. Det var nydelig. Blått og hvitt er jo mine favorittfarger.

    Klem

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online