Blogglistenhits

tirsdag 14. juni 2011

Badematte

Litt fornyelse på badet gir god energi. Jeg falt pladask for denne supersøte badematten. Ser jo nesten ut som den er laget av sand:-) Den gir skikkelige good feeling når man kommer inn på badet! Denne supesøte badematten fant jeg hos Impressionen. De har mye spennende som passer ulike stiler - alt fra elegant til landlig og romantisk. Denne badematten er ført opp på min sommerønskeliste:-) Ellers har også H&M mange morsomme badematter:-) En ny badematte er en rask og enkel fornyelse både hjemme og på hytta! Er takknemlig for tips til butikker som selger dekorative og morsomme badematter!

Klem

3 kommentarer:

  1. Men vad gullig och annorlunda :) Kramar Maria

    SvarSlett
  2. Den var fin!

    PS: har prøvd sende e-post til deg ang. den rosa laptop veska eg vann med deg..
    Sidan du ikkje har svara og eg heller ikkje har fått tilsendt veska kontaktar eg deg på denne måten.
    Vonar det er ok?

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online