Blogglistenhits

torsdag 26. mai 2011

Roser og sink

Jeg er svak for roser fordi de dufter himmelsk og er vakre samt gir utrolig god energi. Jeg er også svak for sink og falt denne uken for denne nostalgiske blomsterpotten i sink med tråder rundt. Den fant jeg hos Mester Grønn. Den har en fin form og akkurat nå pynter den opp i entreen på det gamle sybordet sammen med lave glass med telys og en søt engel. Første inntrykket når man kommer inn i en bolig er viktig synes jeg, derfor liker jeg å fornye meg med småting som blomster og potter og andre detaljer som gir god energi. Men jeg innrømmer gjerne at det er vanskelig å holde orden med 6-åring i huset. Det er spesielt sko jeg synes det er vanskelig å god orden på. Er takknemlig for gode tips for oppbevaring av sko i entreen.

Klem

1 kommentar:

  1. Et skoskap kan jo være en løsning hvis du har plass. De fåes for en rimelig penge på Ikea. Ellers så kan det være en løsning med skopose (finner ikke bedre navn). Der er det flere lommer nedover, og en slik tar ikke mye plass. I tillegg får du den innenfor en skapdør.

    Klem

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online