Blogglistenhits

søndag 8. mai 2011

Hvite utemøbler

Jeg er svak for den landlige stilen også når jeg planlegger utelivet til sommeren. Jeg liker den lette stilen og liker veldig godt hvite møbler med en litt landlig stil. Bildet viser et sett med langbord og benker i landlig stil som hadde passet perfekt på min terrasse. Jeg fant det hos Skeidar. Bordet koster 3495,- og hver benk kr 1495,-. Her kan man variere med uteputer og skape sin personlige stil enten man liker den maritime som meg eller den romantiske og velger uteputer med blomster. Er takknemlig hvis noen ser et slikt sett utemøbler til en enda bedre pris?

Klem

2 kommentarer:

  1. Kjempekoseleg med slike møblar ja☺
    Håpe du finn billegare-kanskje det kan lagast sjøl?? ☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  2. Koselig synes jeg også! Kjempefint bilde :-)

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online