Blogglistenhits

fredag 13. mai 2011

Antikk dørstopper

Her ser du bilde av et gammelt strykejern fra min bestemor. Det er langt unna dagens effektive strykejern. Dette gamle strykejernet har jeg hatt i vinduskarmen, men har nå fått ny plass som dørstopper. Den er også dekorativ for å holde orden på papirer på kjøkkenbenken eller arbeidsbordet. Kanskje du finner en slik på neste loppemarked tur? Jeg synes det gamle strykejernet gir god energi og tanker tilbake til en annen tid. Er takknemlig for tips til bruk av gamle strykejern!

Klem

4 kommentarer:

  1. Å so smart☺
    Eg fekk eit slik av svigers til 30 års dagen min i fjor-men faktisk ikkje tenkt på at det kan brukast til anna enn pynt!☺
    Takk for tipset☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  2. Jag har faktiskt använt en sådan strykjärn, det var inte så lätt.

    SvarSlett
  3. Vi har et veldig gammelt strykejern i vår familie, og det har tilhørt min bestemor.

    Jeg ville rett og slett brukt det til pynt.

    Klem

    SvarSlett
  4. Så kult å bruke det som dørstopper! Da blir det en ting jeg skal lete etter på Loppis denne sommeren!

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online