Blogglistenhits

onsdag 20. april 2011

Trådkurver

Jeg er på jakt etter kurver slik som de du ser på bildet. De er midt i blinken for meg. Nostalgiske trådkurver er vakre blikkfang ved inngangspartiet, på terrassen og passer like godt hjemme som på hytta samt ved garasjen. Er takknemlig for tips til butikker som selger slike kurver. Disse supersøte kurvene fant jeg hos Impressionen. De er ekstra søte med brune leirkrukker og nostalgiske sommerblomster. Jeg vil fylle mine krukker med rosa, røde og hvite hengepelargonia og hengepetunia. Påsken er en fin tid til å rydde ute og fylle gamle og nye krukker med sommerblomster.

klem

2 kommentarer:

  1. Hei Siv! Her kommer en hilsen fra det sørlige Frankrike. For noen fine trådkurver, og Hannahs påskeepynt er bare kjempesøt! Håper dere koser dere i det fine vårværet.
    Ønsker deg og dine en strålende påske!
    Solskinnsklem fra Marit

    SvarSlett
  2. De var rett og slett nydelige!

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online