Blogglistenhits

torsdag 17. mars 2011

Nostalgiske krukker til terrassen

Jeg er svak for nostalgiske krukker og spesielt de du ser på bildet. De er hentet fra forsiden til vårkatalogen til Oasen Hageland. Deres vårkatalog er perfekt lesning mens jeg venter på varmegrader. Jeg drømmer om nye krukker på terrassen og da er jeg på jakt etter de du ser på bildet. De nostalgiske og har en vakker form. På bildet er de brukt til både blomster og urter. En morsom kombinasjon jeg også kunne tenke meg å kopiere. Så nå er jeg på jakt etter nostalgiske krukker og gjerne slike som du finner her. Er takknemlig for tips til krukker til en ok pris!

Klem

1 kommentar:

  1. Ja de krukkene er veldig fine:) Jeg drømmer om varmegrader selv. Det fine med denne tiden er jo at man har god tid til å planlegge hvordan man vil ha det ute:)Ha en god dag:))

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online