Blogglistenhits

onsdag 23. mars 2011

Gule gleder

Nå fylles alle butikkene av gule påskeinspirasjoner og det er jammen meg litt av en utfordring å gå forbi den ene fristelsen etter den andre. Her har jeg latt meg inspirere og laget litt gule gleder og påskestemning på skjenken. En tur innom Kremmerhuset denne uken ble en tovet hvit hønemor og 2 hvite kyllinger samt et lite påskeegg fylt opp med fargerike mandelegg med hjem. Med en gul krysantimum og gule tulipaner er det skikkelig vår-og påskestemning hos meg for en kort stund. Påskegodteri er alt under testing og det smaker farlig godt. Det gjør godt å se at varmen fra sola smelter snøen i hagen og på terrassen. Gult gir inspirasjon, kreativitet, glede, lykke og klarhet. Perfekt farge for å tanke opp ny og vårlig energipåfyll!

1 kommentar:

  1. Hei hei.
    Fine bilder. Ja er ikke de små gule "solene" herlige. Her snør det bare så jeg skal jaggu prøve å få vår innendørs om ikke annet. Så noen påskeliljer skal få komme i hus.
    Koselig blogg du har.
    Kos deg
    Randi

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online