Blogglistenhits

onsdag 30. mars 2011

Eggkurv i netting

Jeg er svak for nostalgiske interiørblikkfang laget i netting. Det passer den landlige stilen min. Jeg bruker trådkurver til frukt og en stor trådkurv står på gulvet for oppbevaring av magasiner. Denne supersøte kurven finnes hos Tilbords til kr 449,-. Jeg har denne uken sett en like søt modell hos Kid til en annen sum som ser veldig lik ut. En slik søt kurv kunne jeg tenke meg å fylle opp med minste jentas selvmalte påskeegg. Jeg samler på trådkurver som kan brukes til mange ting og er vakre blikkfang. Jeg er på jakt etter et lite stettefat i hvit keramikk med glasslokk, men har ikke funnet det noen steder. Er takknemlig hvis noen vet om en nettbutikk eller butikk som kan ha dette!

Klem

2 kommentarer:

  1. Hei Siv. Jeg vet at Åhlens har forskjellige stettfat med glassklokke til. Veldig fine:) MVH Vilde

    SvarSlett
  2. Kjempesøt nettingkurv! Den er anvendelig til så mye og blir helt sikkert fin med Hannahs påske-egg.
    Klem fra Marit

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online